Fotografia reklamowa / Advertising photography
Podczas zajęć na tej pracowni słuchacze nabywają umiejętności wykonania kreatywnej fotografii reklamowej o wysokiej estetyce, dobrej technice wykonania wraz z naniesieniem hasła reklamowego. W trakcie ćwiczeń poruszane są wszystkie aspekty ważne w fotografii reklamowej: estetyka, kompozycja, postprodukcja, pomysł, hasło reklamowe, techniczne aspekty, oświetlenie. Ćwiczone jest również wykonywanie fotografii katalogowej oraz w stylu życia. Pracownia ma na celu rozszerzyć granice kreatywności, w ślad za powiedzeniem, iż „jedyne co nas ogranicza to nasza wyobraźnia”.
- Magdalena Olszyńska
- Malgorzata Brylla
- Adam Cekiera
- Aleksandra Rybak
- Joanna Kołacz
- Ewelina Siemko
- Bastek Czernek
- Małgorzata Dyrek
- Katarzyna Kukiełka
- Tomek Rompalski
- Ewelina Siemko
- Ewa Oczkowska
- Joanna Kołacz
- Ewa Bilan-Stoch
- Ewa Bilan-Stoch
- Dawid Woźny
- Aleksandra Twardowska
- Ewa Oczkowska
- Dawid Glica
- Dawid Glica
- Monika Woźniak
- Piotrek Urban
- Ewa Lubaszka
- Jan Goraj