Cracow Fashion Awards - kolekcja Katarzyny Dworeckiej "SUNNY SIDE UP" - KSA
Share the post "Cracow Fashion Awards – kolekcja Katarzyny Dworeckiej „SUNNY SIDE UP”"
Kolekcja Katarzyny Dworeckiej „Sunny Side Up” otrzymała nagrodę Rady Mediów Cracow Fashion Awards 2018. Kolekcja wprowadziła jurorów w bajkowy świat, z którego nie chcieli wychodzić!
„SUNNY SIDE UP”
Prace Katarzyny Dworeckiej niewątpliwie wyróżniały się spośród innych tegorocznych kolekcji dyplomowych Szkoły Kreatywnego projektowania Ubioru SAPU. Swoją kolorystyką i bajkowością podbiła serca wszystkich, a najbardziej Rady Mediów CFA 2018.
O kolekcji jako faworycie Rady Mediów pisał między innymi Harper`s Bazaar „Naszym faworytem była jednak kolekcja „Sunny Side Up” autorstwa Katarzyny Dworeckiej, która ujęła nas odwagą, oryginalnością i solidną dawką pozytywnej energii, a także spójnością i dbałością o najmniejsze szczegóły. Projektantka chciała przypomnieć zebranym, że warto zaufać dziecku, które drzemie w każdym z nas i spojrzeć na świat z ufnością i naiwnością. Po to, by czerpać z tego radość! Kolekcja, na pierwszy rzut oka infantylna, bo teatralna i utrzymana w cukierkowych kolorach, była jednak bardzo dojrzała. Projektantka przemyślała ją w każdym calu i dopięła wszystkie szczegóły – sama zaprojektowała zdobiące ubrania nadruki i zadbała o dodatki (kolorowe długie rękawiczki zdobione falbanami to nasze wiosenne must-have!). To właśnie między innymi z tego powodu otrzymała Nagrodę Rady Mediów.”*
Sama autorka, tak opisuje swoją kolekcję – Wchodząc w dorosłość, często zapominamy o naszych marzeniach z dzieciństwa. Kolekcja ma na celu pokazanie, że warto pielęgnować w sobie patrzenie na świat z dziecięcą ufnością i naiwnością. Miękkie, przeskalowane formy ubrań mają otulać sylwetkę i tworzyć bezpieczny „kokon”. Autorski print wykonany techniką druku sublimacyjnego ma przywodzić na myśl lekkie, nieprzemyślane dziecięce bazgroły. Całość uzupełniają tkaniny w nasyconych kolorach oraz tkanina zmanipulowana metodą shibori, która tworzy strukturę folii bąbelkowej. W kolekcji ważnym elementem są autorskie dodatki takie jak: rękawiczki, opaski, oraz plecak w kształcie materaca, które tworzą senny, bajkowy klimat.
Fot. Ana Zborowska/Cracow Fashion Awards 2018/”Sunny Side Up”
Social Media marki „Mindless” Katarzyny Dworeckiej ⇒
https://www.instagram.com/p/BgyWbgDlRxz/?taken-by=mindlessofficial
https://www.facebook.com/mymindless/photos/ms.c.eJxFzskNRDEIRMGMRiyNgfwT~_xoQcC29thHKDA95L5nh~_pMGdjUPRi5ogU3hQf~_JcS5kFe4HJEAAA95guDdqEu9~_qUJoikSB7h3UIAfchQxoHYZ3RUMuiNWE4gMbETRK.bps.a.2099877700244863.1073741831.2090005271232106/2099878266911473/?type=3&theater
Organizatorzy: Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru, Szkoła Kreatywnej Fotografii, Reklamex, Krakowskie Szkoły Artystyczne
Projekt jest współfinansowany ze środków Miasta Krakowa
Partnerzy: Krakowskie Biuro Festiwalowe, Centrum Kongresowe ICE Kraków
Partnerzy Generalni: Galeria Kazimierz, Volvo Wadowscy
Partnerzy strategiczni: LPP, Hotel Niebieski, Hotel Novotel Kraków City West
Partnerzy: 4F, Ariadna, Jordan Group, Hotel Legend, Husqvarna Viking, Pasmanteria Krakowska, Drukarnia Leyko, Bielenda
Partnerzy merytoryczni: Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie, Fashion Revolution Polska, Fairtrade Polska, Fu-Ku
Partnerzy organizacyjni: Nowohuckie Centrum Kultury, Slow Fashion Cafe, Forum Przestrzenie, Pauza In Garden, Kiermash, Styly, European Fashion Union, Koneser, Barbakan